Daha önce koruyucu aile olmuş birisiyle tanışmıştım. Malumunuz aldığınız çocuk sürekli sizde kalmıyor. Zorda olan ailenin çocuğunu alıyorsunuz, aile kendini toparlayınca çocuğu tekrar geri veriyorsunuz. Kadın bana dedi ki: çok güzel bir duygu ama tam çocuğa alışıyorsun, ailesi gelip istediği zaman insanın çok zoruna gidiyor..