Öncelikle allah bağışlasın hocam.

Benim bildiğim kadarı ile bu işlemler çocuk esirgeme kurumu üzerinden de ilerletilebiliyor ama isterseniz T.C. AİLE, ÇALIŞMA VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI sitesinden bir bakın burada tüm sorulara cevaplar eklenmiş durumda. Benim duyduğum bazı şartların olduğu ve belli aralıklarla sıkı denetimlerin yapıldığı bir süreç söz konusu. Her şey gönlünüzce olsun.