Aşı karşıtlarının düşüncelerine kesinlikle katılmıyorum %1 zarar için %99 görmezden gelinemez , lakin aşı yaptırmak istemeyen kişiye vatan haini gibi çok ağır bir itham yapılmasınıda yanlış buluyorum VATAN HAİNİ çok ama çok ağır bir suçlamadır öyle her karşıt fikre vatan haini denilmemeli