Creep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşılama konusundaki düşüncelerinize katılmakla birlikte, sizin aşı seçimindeki tercihiniz hangisi olacak?
Aşı bulursak hemen aşılanacağım.
İlk gelen aşı miktarı 1,4 milyon doz. Ancak 700 bin kişiye yeter.
O da ancak sağlık personeline yeter.
Sonra 65 yaş üzerini ve kronik rahatsızlıkları olanları aşılarlar.
Bize sıra gelmesi martı bulur.

Sağlık personeli yana yana aşı bekliyor.
Eski eşim hemşireydi, kendi periyodik olduğu tüm aşılardan bana da yaptırırdı.
Çünkü aşı sizi korur, öldürmez...
Sigara içen adamlar, alkol alan adamlar, sağlıksız beslenen adamlar aşının zararlarından bahsediyorlar.
Bu kadar çok sigara içip sonra aşı ile bizi kısırlaştıracaklar diyen adamlar var.

Sanki herkes dört dörtlük sağlıklı hayat yaşıyor da, bir sağlık riski oluşturan bu aşı var.
Ayrıca bakan da bir çok kez açıkladı, Çin den ithal edilen aşı eski tip yöntemle hazırlanmış bir aşı.
Yani çocukken hepimize yapılan aşılarla benzer yöntemle hazırlanmış bir aşı.
Biontech aşısı gibi yeni tip mrna aşısı değil.