adsense benim için ikinci planda önemli değilde SMS olmaz maksat adresini teyit etmek
4 kereden sonra kimlikle doğrulama açılıyormuş bende henüz açık değil 25 gün kadar olmuş dördüncüyü isteyeli, sonuçta bir şekilde açılır hesap
Kötü olmuş, aslında sms ile gönderseler daha iyi içerde boşuna para birikiyor.