Merhaba arkadaşlar,

2021'e girerken aldığımız KPSS puanı ile memurluk başvurularına başlayacağız. Fakat istenen belgeler arasında başlıkta gördüğünüz gibi Bilg. İşletmenliği sertifikasına ihtiyacım var.

Halk Eğitim kurumlarını aradığımda 15 Şubat'a kadar pandemiden ötürü kursların kapatıldığını söyledi.
Özel işletmeler vasıtasıyla uzaktan eğitim ile belki alabilirsiniz fakat dikkat edin MEB onaylı diye insanları dolandırarak size düz sertifika veriyorlar ve çok fazla ücret istiyorlar gibi uyarıda bulundu konuştuğum kişi.

Kısacası yine vatandaşımız böyle kötü bir hastalığı kullanarak dolandırıcılığa başlamış. 300-400 liralık kursu 2000-3000TL gibi rakamlara satmaya çalışıp üstüne birde MEB onaylı olmayan sertifikalar vermeye başlamışlar.

Kısacası sizden isteğim güvenilir ve MEB onaylı sertifika veren bir firma biliyor musunuz?

Not: Hem kendim için sertifika almaya çalışırken hem de sizi bilgilendirmiş olurum. Yüzlerce insan var şikayet var'da dolandırılan. R10 ailesi olarak dikkat edelim.

Teşekkürler..