Konu
Günaydın r10 Ailesi :)
28-12-2020, 10:21:25
#55
Anonymouss06
laaps adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vdsl kullanıyor artık millet adsl hızı çok düşük
Anlamadım ama anladım hayırlısı