Konu
Günaydın r10 Ailesi :)
28-12-2020, 10:19:33
#54
laaps
hndetombul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yahu normalde zaten adsl olmuyor mu modemler
Vdsl kullanıyor artık millet adsl hızı çok düşük