Merhaba arkadaşlar, orta seviye bir pc topluyorum. Fakat PSU kısmında ne kadarlık yeterli olur karar veremedim. Ekran kartının guc tuketimi; 150W olarak yaziyor. İlk basta stok sogutucuyu kullanicam, birkaç ay sonrasında sivi soğutmaya gecmeyi düşünüyorum.
Rezene 5 3500X
Ekran karti 5600XT
Bellek 16 gb 3200Mhz
Msi b450 tomahawk max