Konu
Günaydın r10 Ailesi :)
28-12-2020, 09:21:50
#50
ONURERDGN
hndetombul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence böyle daha güzel değil mi
Dayımın amcamın teyzemin halamın vs. boş yorum yapması mı hayır