Konu
Günaydın r10 Ailesi :)
28-12-2020, 08:46:52
#27
flatcastradyo
Gunaydin ben kalkali baya oldu kedim hergun gece 3 de kaldiriyor oda alisti is saatlerime calismadigim gunde kaldiriyor.