Konu
Günaydın r10 Ailesi :)
28-12-2020, 08:44:33
#23
Anonymouss06
Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende şimdi çıktım ofis e gidiyorum. Çay hazır mi
Çay olmaz bizde full kahve