Konu
Günaydın r10 Ailesi :)
28-12-2020, 08:39:45
#15
Anonymouss06
Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu aralar pek bı aktif görüyorum sizi.
Gözüme çok çarpıyorsunuz.
Her gün ofiste çalışıyorum
Normaldir