muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
txt dosyası olarak yapmayı planladım kaldığı yerden devam etsin gibisinden teşekkür ederim teklif için
İşlem yaptığın tabloda bir alan daha açıp islemDurumu = 0, 1 şeklinde yaparakta devam edebilirsin. İlla ki txt kullanmana gerek yok. Cron tekrar çalıştığında islemDurumu = 0 olan ilk 10 veriyi çekip işlem yaptırırsın

* Eğer bu şekilde yapacaksan, islemDurumu alanını eklerken varsayılan 0 olarak eklersin.