İyi akşamlar öncellikle forumda bir kaç konunuzu gördüm gerçekten çok şaşırdım özellikle paylaşım ekibinde yani r10 içinde olan birinin bu şekilde konular açması 🤔 sonra sizi yaşınıza verdim bu tarz konuları yaşınız küçük olduğunu düşünerek her hangi bir konunuza yorum yapmadım @ayhanteke07; Ayhan hocam yanlış değilsem sizin konunuza yorum yapmıştı Paylaşım ekibi sizin gibi üyelere verilmemesi tarzında çok doğru bende şikayet edecektim sonra baktım sizi çıkarmışlar... Neyse Allah'a emanet olun.