bu düşünceyle ne alırsan kaybedersin. başkaları en fazla kendi görüşünü söyler.

ha bana soracak olursanız ben almazdım. o parayı 3e bölerek şişecam, turkcell ve aselsan hisseleri alıp min 5-6 ay tutardım, ki yapıyorum da

tabii ki yatırım tavsiyesi değildir.