İnciye dönmüş diyorsunuz ama dünkü komik olmayan paylaşımla inciye çeviren sizsiniz. Mizah herkesin yapacağı birşey değil. Bırakın mizahı bilen yapsın. İnciye dönmüş diyede foruma laf atmayın.