hocam ben de q2a kullanıyorum, şuan vbulletin, xenforo vs. forum ya da wp soru cevap eklentisine geçmeye çalışıyorum, projenin başındasınız, yazılım bilginiz yoksa q2a ya emek harcamayın derim. özellikler çok kısıtlı, başınızı agrıtacak her durumda destek bulmanız çok zor, sayılı geliştirici var hepsi yurtdışında oldugundan hizmet almak inanılmaz pahalı
bilginiz olsun