denizlibilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence eskisi daha iyiydi bu taslak çok değişik geldi insana, alışmak biraz zaman alabilir.
Kesinlikle, reklamlar aktif devam etsinde isterlerse paintle çizsinler hocam😂