Çadıra para vermene gerek yok nette yapılışı var. Bende yaptım gayet iyi. Ürünlerimi de onunla çekiyorum. Belki pro. olmuyor ama ürünü satabilecek kadar da belli ediyor.

Buda örnek çekim