Herkese merhabalar arkadaşlar.Yaptığım iş için sosyal medya tasarımlarına renk katma amacıyla dün after effects öğrenmeye başladım.Tasarımları photoshop ile yapıyorum after effects tarafındada kendimce birşeyler deneyip öğrenmeye çalışıyorum.
3 tane çalışma yaptım ilk başladığım en başta olmak üzere başlıyorum yorumlarsanız değerlendirirseniz çok sevinirim
1. Çalışma 2. Çalışma 3. Çalışma
Yeni Çalışmalar;
4. Çalışma 5. Çalışma
Yorumlarınızı bekliyorum