Herkese merhabalar arkadaşlar.Yaptığım iş için sosyal medya tasarımlarına renk katma amacıyla dün after effects öğrenmeye başladım.Tasarımları photoshop ile yapıyorum after effects tarafındada kendimce birşeyler deneyip öğrenmeye çalışıyorum.

3 tane çalışma yaptım ilk başladığım en başta olmak üzere başlıyorum yorumlarsanız değerlendirirseniz çok sevinirim

1. Çalışma
2. Çalışma
3. Çalışma

Yeni Çalışmalar;

4. Çalışma
5. Çalışma

Yorumlarınızı bekliyorum