Bence çok asıldılar ve alım giriliyor borsalardan 30 k yı aşacak gibi bugün.
rakam büyüdüğü için tether karşılığı 30k olmaz değil zorda değil zira 27500 olan btc %1 bile artsa 275 dolara tekabül ediyor ama düzeltmede aynı şekilde olursa sıkıntı olur altcoinlerin özellikle usdt tabanlı olanlarda tek avantajı fiyatlarının şişmemiş olması (en azından benim yaptıklarım öyle) bu nedenle btc yükselişin ile birlikte çıkmadıkları için ani düşüşünde eski yerine gelmesi daha kolay olacaktır buradaki tek sıkıntı trade psikolojisinin sağlam olup olmamasıdır yatırımcı için