bilgisayarımdan internete telefonum sayesinde bağlanıyorum. down speed falan baya iyi. 70-80'i görüyor genelde lakin ping 30 - 40 arası genelde speedtest'den test yaptığımda. var mı mobil internetin pingini düşürmek için tavsiyeleriniz?

edit: hat turkcell, LTE açık.