TSuNaMi_74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de ilk kullanan hatta tanıtımını yapmış olarak biri olarak konuşuyorum başlarda gerçekten çok iyiydi ama sonradan kodlayıcıları ekmek parası derdine düştükleri için reklam odaklı güncellemeler yapmaya başladı. Bu da malesef bu sistemi cozuttu. Genkinin kendine ait hangi antihile sistemi varmış bizde bilsek ? metamod antiwh, authcheck vs gibi bazı modüller zaten sxe gibi sistemleden daha fazla iş yapıyor ama ömer bunları tercih etmez oyuncu sayım azalmasın diye
Samimiyetinizi bilmiyorum ama tek bir şey söyleyeyim her şey AMXX taraflı