DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemşehrim tavsiyem sana

1 sene otur kim ne derse desin hiç alınganlık etmeden gücenmeden her saniyeni yazılım, grafik bu ikisinden birine ayır bana kalırsa yazılım derim (yurtdışına çok göç verdik yazılımcı yok desek yeridir). 1 senede iyi bir seviyeye geldikten sonra izmir, antalya veya istanbulda bir şirkette iş bul öyle git. Yoksa diğer türlü ömür boyu hamallık yaparsın ya da illegale bulaşırsın.
Hocam tavsiyen için sağolasın fakat sadece 2 yıl idare edeyim yeter. Sonra astsubaylık gideceğim olmazsa uzmanlık gideceğim. Yoksa ömür geçmez böyle.