Hemşehrim tavsiyem sana

1 sene otur kim ne derse desin hiç alınganlık etmeden gücenmeden her saniyeni yazılım, grafik bu ikisinden birine ayır bana kalırsa yazılım derim (yurtdışına çok göç verdik yazılımcı yok desek yeridir). 1 senede iyi bir seviyeye geldikten sonra izmir, antalya veya istanbulda bir şirkette iş bul öyle git. Yoksa diğer türlü ömür boyu hamallık yaparsın ya da illegale bulaşırsın.