Merhabalar.
Transfer edilebilir durumda olan XenForo lisansı arıyorum. XenForo lisansları yalnızca 1 kere transfer edilebilir, bu yüzden satan kişi ilk sahibi olmak zorundadır. Ayrıca transfer edilebilmesi için 120 günü doldurmuş olması gerekiyor. Bu kurallara uymayan kişiler lütfen mesaj atmasın. Kuralları taşıyan ve satmak isteyen kişiler ise özel mesajdan ne zaman aldıklarını, ne kadar istediklerini yazabilirler.
Herkese iyi forumlar.