Yani anlamadığım yedi saat önce kayıt olmuş ise ne oluyor? ne değişiyor yani?

Hepimiz bir zamanlar yedi saat önce kayıt olmuş idik zaten.

Hoşgeldin dostum. Hayırlı işlerin olsun.