Pdf kütüphanelerinden bir tanesini kullanıp yazdırmak istediğin dökümanı pdf olarak oluşturman hem kolay olur hem de istediğin düzenlemeleri yapabilirsin. Anladığım kadarı ile şu anda sen ekran görüntüsünü bastırıyorsun. bu sana iyi sonuçlar vermez çünkü büyütme/küçültme, farklı sayfa boyutları ve marjinler kullanan yazıcıların her birinde ayrı sorunlara sebep olur, metinlerin yeri kayar. Ücretsiz pdf kütüphaneleri var. inan çok daha kolay olacaktır. bu resmini yolladığın ekranda, pencere içerisinde o yaratılmış pdf'i gösterebilirsin. yazılar, resimler, tablolar, watermarlar... herşeyi yapabilirsin. böylece windows-printer driver'ı arasındaki ilişkiyi bozmaz ve kurallara oygun oynamış olursun. ileride biri programını kullanır ve printer sorunu yaşarsa "ekranda gözüküyor mu, gözüküyorsa benim programım doğru çalışıyordur ve sorun yazıcıya dosyanın gitmesindedir" diyerek problemi daha rahat halledebilirsin. ben iTextSharp kullanmıştım. alışana kadar zor ama sonrası geliyor.

Yok ille de ekrandaki bir görüntüyü basmak istiyorsan o zaman ekran resmini alıp pasmanın nasıl yapıldığını araştırman lazım. Sadece bir resim basmak istiyorsan picturebox nasıl print edilir ona bakman lazım. ama dediğim gibi bunları yapmak istediğini sanmıyorum.