Arkadaşlar Yaklaşık olarak 13 yıllık Facebook Hesabim doğum 29/09/1986 olmasına rağmen Bu şabanda girdim Sıkıntı yoktu Ama öğle Vakti girdiğinde ise Hesabınız yaş Sinirilarini karşılayamadığı için geçici bir Süre kapatılmıştır kimlik Onayı falan istedi kimlik resmini çekip attım Ve hesaptan çıkış yapmayada cekiniyorum çıkış yap dediğimde ise
Bu Hesap 30 Gün Sonra Kapatılacak..
Çıkış yapmak istediginden eminmisin
Bir değerlendirme talep etmek için 30 günün var
Bu tarihten sonra hesabın kalıcı olarak kapatılacak
Ve çıkış yap işareti ve geri işareti var ben kimlik aynı her şey resim attım bu durumda ne yapmamı onerirsiniz çıkış diyeyim mi lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi zira hesabıma bağlı 3 4 adet gurubum var.. şimdiden teşekkürler
🌹🌹DÜZELDİ ARKADAŞLAR HALLETTİM🌹🌹