Bitcoinde sağlıklı şekilde analiz yapılmıyor hocam. Benim baya bir miktarım btc dash ve eth de şuan. 2 Haftadır dalgalı bazen baya düşüş oluyor bazen baya fırlıyor. Çıkacak deyip 5100den aldığım eth ile dün 4600den aldığım eth aynı cüzdanda sen hesap et

1 aylık grafiği aç biraz incele az çok fikir sahibi olursun. kolay gelsin