@MSK; hocamdan bende eğitimi tamamladım , ufak bi kısmımız kaldı kendisiyle , herşey aşırı güzel gidiyor. SEO Konusunda baya bilgimin olduğunu düşünüyorum artık . Eğitim Parasını her türlü hakediyor . O paradan daha fazlasını ayrı ayrı eğitimlerde hem zaman hemde para kaybederek harcamış oluyoruz zaten . Teşekkür ederiz ...