Arkadaşım da terkedilmişti. Psikoloğun tavsiyesi çivi çiviyi söker demişti. Zamanla alışıyorsun mecburen. Sonra karşına başkası çıkıyor. O eskiden yaşadıklarını unutturuyor. Akışına bırak. Kendini geliştirmeye odaklan. Elbet yine karşına biri çıkar. Ne zaman kötü bir olay yaşadıysam hep ardından daha güzel kapılar açıldı. Her işte bir hayır vardır derler ya. çok doğru dostum. Kendini üzmen veya kendine zarar vermen sadece senin zararına.
İyi geceler