Ne taktınız arkadaş. Yeni üyeliklerle ticarete girmeyin oldu bitti işte. Ben şahsen hizmet vereceksem önce ücreti alıyorum. 3-4 ay altı üyelerden de bir hizmet-ürün almıyorum, şimdiye kadar daha hiç do*landırılmadım. Bırakın gelen gelsin, zaten ilk aydan banlanan banlanır.