rnmks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kafayla gelirseniz hiç gelmemenizi tavsiye ediyorum. İstanbul a gelme amacınız anladığım kadarıyla sadece İstanbul yerleşmek yani bir heves.

İstanbul ham yapar sizi şaka değil gerçek .
18 yaşındayız hocam. Belli bir alanda uzmanlığımız yok. Hele ki iş bulduk da beğenmiyoruz kısmında hiç değilim. Çoğu işi yapabiliriz. Kanımız hızlı akıyor malum.