bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 yaşınızda daha çok küçüksünüz böyle bir riskin altına girmenizi tavsiye etmiyorum. İstanbul'a güven olmaz. Hüsrana uğrayabilirsiniz.
Hocam risk almak zorundayız. Yaşadığım yerde iş denen birşey yok. Ya batacaz ya çıkacaz.