Root atılır, driverlar çekilir aosp üzerinden rom yazılır ama söyleyeyim buna ayıracağın zaman ve bütçeyi yeni tablete ayır hocam çünkü ben bu tablete min. 500TL'ye rom yazarım ki değmez de.
Cevabınız için teşekkürler hocam. Aslında tableti çok sevdiğim için yükseltmek istiyorum yoksa çok yeni bir tablet değil fakat kaliteli. Ama bu kadar rakamlara olacağını bilmiyordum. Çok fazla kaynak ve dosya var internette ama daha önce çok ilgilenmediğim için daha birkaç gündür bakıyorum sadece.