Bizzat tanırdım, güzel bir anımız da var kendisi ile. 10 yıl kadar önce tekel bayide karşılaşmıştık, Evi de bizim evin yakınlarındaydı. Bir şeyler alıyordum ben benim biladere, kendine mi alıyorsun demişti, yok ağabeyime alıyorum demiştim. Engin Nurşani de kendine alsaydın ben ısmarlayacaktım demişti .

mekanı cennet olsun çok kanı sıcak bir insandı.