Hocam merhabalar.
Toshiba A204YB model bir tabletim var. İntel. android sürümü 4.4.4 te kalmış. Bunu nasıl 7 vb. yükseltebilirim ne yapabilirim güncel olması için? Konu da açmıştım gerçi ama konulara bakarken gördüm mesajınızı
Root atılır, driverlar çekilir aosp üzerinden rom yazılır ama söyleyeyim buna ayıracağın zaman ve bütçeyi yeni tablete ayır hocam çünkü ben bu tablete min. 500TL'ye rom yazarım ki değmez de.