neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TL'ye niye çeviriyorsunuz ki anlamadım.
Tlye çevirmemin sebebi türkiyede yaşayan arkadaşlara hitap etmek. 62 sterlin ile insanlar ne alınabileceğini bilmeyebilir ama tl olarak bilebilirler mesela biri düşünüp şu kadar çalışmış şunu alabilir diye yorum yapabilsin diye.