hocam devamlı kullanmıyorum , kolay kolay ihtiyacim olmuyor. fakat bazı zamanlarda kartı kullanmam gerekiyor , 1 kez ödeme yapsam dahi yetiyor.Şuanda bir kez ödeme yapmam gerek ,daha sonra o hesabı kullanmasamda olur yani
öyleyse bana pm atın size yardımıcı olayım bir kere ödeme yapmak ıcın boş yere vaktinizi harcamayın