Merak etmeyin, Blog'un kurgusu herkesin kendi alanında yazı gönderebileceği bir şekilde tasarlandı.

Gönderilen yazılar, içerik ekibine onay için gidecek. Yazım yanlışı, görsel seçimi gibi alanlar kontrol edilip / düzenlenip daha sonra yayına geçirilecek.

Artılarını eksilerini o kadar tartışıp geliştirdik ki blog kısmını... Çok fazla araştıran biri olarak şunu net olarak söyleyebilirim, bu projeye blog demek küfür gibi oluyor. Dünyada eşi benzeri olmayan sürekli kendini güncel tutan bir içerik platformu tasarladık.

Tasarlarken o kadar kafa patlattık ki, ölüm gibi bir şeydi ama kimse ölmedi.

Spoiler