Merhaba arkadaşlar nasıl adobe xd'den yapılan tasarımı kodlayıp, web sitesi yapabilirim? Biraz gezindim ama bulamadım orta seviye html ve css biliyorum, gelişmekteyim. Javascript öğrenme aşamasındayım bunlar yeterli olur mu? Bir rehber videosu varsa ingilizce türkçe fark etmez atarsanız çok iyi olur.