cpx 11 kullanıyorum paket olarak ram miktarını +1 veya +2 daha arttırmak istiyorum sunucuda ki veriler gitmeden bunu yapmanın bir yolu var mı daha doğrusu ram arttırma diye bir olay var mı hetzner de
"Rescale" bölümünden, bir üst sunucuya geçebilirsin.