Arkadaş ödemeyerek iyi yapmış, teşekkür edebilirdi sadece. Para ödülü vs belirtmemiş, sizde destek olmak amaçlı domaini mesaj olarak göndermişsiniz olay bu kadar. Sizin buraya böyle gelip bu şekilde konu açmanız bana göre yanlış, arkadaşın teşekkür mesajı bile göndermemiş olması bana göre o da yanlış.