Arkadaşa sitem etmenize gerek yok bence, özelde ne konuştuğunuzu bilemem ama bu mantıkta sitem edilecek bir durum yok. Arkadaş öneri için konu açıyor, siz tavsiyede bulunuyorsunuz alıyor, teşekkür etmesi gerek orası ayrı (dediğim gibi özelde ne oldu bilmiyorum). Demek önerinize gönlünden bir şey kopmamış ki yollamamış, bide böyle düşünün.