Adamın keyfimisin namussuzluk mu yapmış ne yapmış, teklifte bulunmuş, sen bunu ayıplama hakkını kendinde bulabiliyorsun da benim uslubum mu dert oluyor, yazmayıverirsin cevap olur biter.
Ben dün bir arkadaşa bitcoin ödemesi kurulumu konusunda yardımcı oldum. İşlemden sonra "gönlünüzden ne koparsa" diyerek bir ücret talep ettim. Ben alacaklı mıyım da para isteceğim? Yardım öncesi para konuşulmamış, ortada ticaret yok.
Ben şimdi konu açıp yardımcı olduğum kişi bana ödeme yapmıyor mesajlarıma cevap vermiyor mu diyeyim?
Domaini veren kişinin tavrı çok yanlış ve bu tavır karşı tarafı benzer bir tavır almaya zorluyor.
Kibar olmak, olaylara efendice yaklaşmak hepsinden önemlidir.