Üye herkesten domain önerisi rica etmiş ama ödeme yapacağım dememiş. Hem yardımcı olup ardından para isteyerek siz hata yapmışsınız. Ücretli yardımcı olacaksanız bunu önceden belirtmeniz gerekiyordu. Ticaret böyle yapılır. Domaini verip 100-200 yolla denmez. Emrivaki olur ki hiç kimse böyle bir yaklaşımı sevmez.
Adam şartlı öneride bulunmuş, para vermek istemiyorsa kayıt etmez oda, demagojiye gerek yok.