Bu konu açılalı 2 yıl olmuş mu? Vay be yaşlanıyoruz..

Yeğeniniz mi komşunuzun çocuğu mu ne sizin kartınızdan RP almıştı. Konuyu hatırlıyorum da sanki 2-3 ay geçmiş gibi üstünden...