Hocam Admob kısıt yemiş haldeyken de mediation sistemine kaydolursak reklamlar çıkmaya başlar mı ? Bir de sanırım ironsrc tarzı sistemler farklı reklam verenleri bir araya getiriyor. Kazanç olarak admobtan daha iyi veya kötü diyebilir misiniz ?
Öncelikle merhabalar.
Mediationu admob panelinden yaparsanız reklamlar gösterilmeye devam eder ancak admob hesabınız fesh edilirse reklamlar görünmez. Bu sebepten dolayı mediationu ironsrc gibi platformlardan yaparsanız daha mantıklı olur.